[Librezale] Xuxen III EDBL

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 4, 18:27:27, CET 2006

On 12/2/06, ziberpunk a bildua yahoo.es <ziberpunk a bildua yahoo.es> wrote:
> Larunbata 02 Abendua 2006 00:02(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
>
> Galdetu egin duzu zein den ?

Sustatuko erantzun batean [1] Elekakoek "Xuxen kode irekikoa" (sic)
dela esan dute.

On 12/2/06, Ibon Igartua <i.igartua a bildua euskalnet.net> wrote:
>  kristona hiztegiarena ... saiatu zara XPI fitxategia addons
> zerbitzarira igotzen? ... ez dut uste horretarako lizentzia arazorik
> dagoenik!

Ba oraintxe bertan egin dut. "Pending Approval" egoeran agertzen da
beraz oraindik ez da deskargarako eskuragarri egongo a.m.o-ko
orrialdean [2].
Portzierto, sustatun [3] badirudi xpi fitxategi hau argitaratu dutela.

Gero arte,

Julen.

[1] http://www.sustatu.com/1164991476/#1165223124
[2] https://addons.mozilla.org/mozilla/4020