[Librezale] Pootle publiko egin ?

pi pi a bildua beobide.net
Iga, Abe 3, 00:03:04, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:
> pi(e)k dio:

>  trunk-a jartzea ez dut uste pena merezi duenik ... trunketik normalean
> ez da bertsiorik ateratzen

Ados.

>  oraingo Branch-ean (MOZILLA_1_8_BRANCH) lau proiektu nagusi daude:
>
> 	Firefox 2
> 	Thunderbird 2
> 	Calendar/Sunbird 0.3, 0.X?
> 	Minimo 0.0.X?
>
>  Egoera ikusita, nik proiektuka egingo nuke. Nahi baduzu, saiatu naiteke
> ni honetaz arduratzen, besteren batek ez ba du marroia hartu nahi :)

Okis, prestatu beharrekoa po fitxategiak dituen zip bat da. Hobe bat proiektu bakoitzeko, lehenengo
proiektu batetako fitxategi guztiekin proba egin genezake (batzuetan po ez den edozerk pootle nahaspilatzen du),
hizozturik dagoenez niri firefox-ekin hastea iruditzen zait errazen (mantenurik ez duelako behar).
--
Piarres Beobide