[Librezale] Re: Itzulpen txiki bat

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Ost, Aza 2, 10:29:15, CET 2005

Pertsonalki uste dudana:

* Librezalen ostatu ematearen alde:
- "Euskara informatikaren eremuan bultzatu..."
- Beņat serio hartu du itzulpena mantentzeko asmoa.

* Librezalen ostatu ematearen kontra:
- Microsoften protokolo jabeduna etengabe aldatzen dute MSN sarea
programa libreekin erabiltzeko aukera ukatzeko (ez funtzio berriak
ezartzeko). Microsoft sarearen jabe egin nahi da, eta mezularitzan
lortzear daude, ez lehenak ezta onenak izanez, baizik eta erabiltzaileei
programa ahotik sartuz (inork badaki guztiz kentzen Messsengerra
Windowsetik?).

- Ba omen daude alternatiba libreak eta Euskaraz:
http://www.librezale.org/foroa/viewtopic.php?pid=118

Ondorioa: Zerk du pisu gehiago kasu honetan? Euskara ala Askatasuna? Edo
biak izan behar ditu onargarri izateko?

Azken honetarako ez dut uste ezer esan behar denik, bete betean asmatzen
du gure helburuekin.

Osoitz