[Librezale] egunon, duda batzuk

Ibon Igartua ibon
Ost, Urt 5, 12:02:03, CET 2005

  aupa Leontzio,

   Fitxategi hori jada itzulita dago, beraz ez agortu energiarik !!

   Badaude hortik zenbait gauza itziltzeke.

   Bestela ez nahastu mozilla eta librezale zerrendak. Mezu hau
librezale zerrendara bidali duzu. Zerrenda hau librezale.org
antolakuntzarako erabiltzen dugu. Mozilla zerrenda berriz
mozilla-firefox-thunderbird programen itzulpenak kudeatzeko erabiltzen dugu.

ongi etorri !!

	ibon