[Librezale] ETBtik Mac OS X Euskarazez galdezka...

Joxe Rojas joxerg
Ast, Urt 22, 00:14:09, CET 2004

Gabon!

Ezusteko ederra hartu berri dut hamaika ikusteko webgunearen posta
begiratzean. Joseba Iriondoren mezu bat heldu da gaur, hauxe dioena:

> Aupa lagunok, Mac Os Xen erabiltzaile bezala deigaria egin zitzaidan
> joan
> den astean albistea ikustea Macek euskarazko itzulpena bertan behera
> uzteko
> eskatu- edo agindu- izana. Gai honi buruz zuetakoren batekin
> elkarrizketa
> egin nahi nuke Bertatik Bertara saiorako, euskal telebistan. Aahal
> balitz
> gaur arratsaldean bertan.
> Zuen erantzunaren zain
>
> Joseba Iriondo, kazetaria

Erantzun diot jadanik, bihar deitzeko esanez, eta gaiak luzerako eman
dezakeela librezale, Mozilla Euskaraz eta abarrekin lotuz gero.
KOntatuko dizuet zeozertan lotzen bagara...

Joxe Rojas
joxerg a bildua arrakis.es